Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu UTM

Rutki-Kossaki, 12.02.2021r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Gmina Rutki
ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki
NIP: 723-162-97-30 REGON: 450670284
Adres e-mail: sekretariat@gminarutki.pl
Numer telefonu: (86) 276 31 61
Numer faksu: (86) 276 31 60
Godziny urzędowania: od 700 do 1500
BIP: https://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl/

II. Tryb udzielenia zamówienia

Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą kwoty 130 000,00 zł w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r, poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320) - podstawa prawna: art. 4 pkt. 8 ustawy. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego

III. Przedmiot zamówienia

  1. Dostawa UTM Fortigate 40F z licencją na 1 rok FortiCare i FortiGuard UTM Protection 24x7
  2. Konfiguracja urządzenia zgodnie z wymaganiami użytkownika oraz przeprowadzenie podstawowego szkolenia.
  3. Rekonfiguracja urządzenia w związku ze zmianą środowiska lub wymagań klienta w okresie 2 lat licząc od dnia podpisania umowy poprzez udzielenie pomocy zdalnej

IV. Płatności:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę zaplanowaną przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
  2. Rozliczenie pomiędzy zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi w formie polecenia przelewu, po odbiorze przedmiotu zamówienia, w terminie 14 dni od otrzymania faktury, na numer rachunku bankowego wskazanego w umowie.

V. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:

  1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
  3. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres email: sekretariat@gminarutki.pl
    z zastrzeżeniem, że przesłane dokumenty będą skanami oryginalnych dokumentów opatrzonych pieczątkami i podpisami osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy lub pocztą na adres Urząd Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki w terminie do dnia 19.02.2021 r do godz. 12:00
  4. Na kopercie lub w tytule wiadomości email należy wpisać „Zapytanie ofertowe – Fortigate”

VI. Kryteria oceny ofert:

Cena – 100 %.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną.

VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Paweł Szeligowski, tel. 86 276 31 67, e-mail: pszeligowski@gminarutki.pl

Wójt

Dariusz Sławomir Modzelewski

Metryczka

Udostępniający: Gmina Rutki

Wytwarzający/odpowiadający: Paweł Szeligowski

Data wytworzenia: 2021-02-12

Wprowadzający: Paweł Szeligowski

Data modyfikacji: 2021-02-16

Opublikował: Paweł Szeligowski

Data publikacji: 2021-02-12