Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu UTM
Rutki-Kossaki, 12.02.2021r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Gmina Rutki
ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki
NIP: 723-162-97-30 REGON: 450670284
Adres e-mail: sekretariat@gminarutki.pl
Numer telefonu: (86) 276 31 61
Numer faksu: (86) 276 31 60
Godziny urzędowania: od 700 do 1500
BIP: https://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl/
II. Tryb udzielenia zamówienia
Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą kwoty 130 000,00 zł w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r, poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320) - podstawa prawna: art. 4 pkt. 8 ustawy. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego
III. Przedmiot zamówienia
- Dostawa UTM Fortigate 40F z licencją na 1 rok FortiCare i FortiGuard UTM Protection 24x7
- Konfiguracja urządzenia zgodnie z wymaganiami użytkownika oraz przeprowadzenie podstawowego szkolenia.
- Rekonfiguracja urządzenia w związku ze zmianą środowiska lub wymagań klienta w okresie 2 lat licząc od dnia podpisania umowy poprzez udzielenie pomocy zdalnej
IV. Płatności:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę zaplanowaną przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
- Rozliczenie pomiędzy zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi w formie polecenia przelewu, po odbiorze przedmiotu zamówienia, w terminie 14 dni od otrzymania faktury, na numer rachunku bankowego wskazanego w umowie.
V. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
- Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres email: sekretariat@gminarutki.pl
z zastrzeżeniem, że przesłane dokumenty będą skanami oryginalnych dokumentów opatrzonych pieczątkami i podpisami osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy lub pocztą na adres Urząd Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki w terminie do dnia 19.02.2021 r do godz. 12:00 - Na kopercie lub w tytule wiadomości email należy wpisać „Zapytanie ofertowe – Fortigate”
VI. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100 %.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Paweł Szeligowski, tel. 86 276 31 67, e-mail: pszeligowski@gminarutki.pl
Wójt
Dariusz Sławomir Modzelewski
Metryczka