Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze


   

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

WÓJT GMINY RUTKI

ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko  urzędnicze Kierownika Centrum Usług Wspólnych w Rutkach-Kossakach.1.

1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Rutki

ul. 11 Listopada 7

18-312 Rutki-Kossaki

Tel.(86)2763161

2. Określenie stanowiska:

Stanowisko: Kierownik Centrum Usług Wspólnych.

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w.w stanowisku,
  • wykształcenie wyższe

Wymagania dodatkowe:

  • zdolności menedżerskie i organizatorskie oraz umiejętności interpersonalne,
  • znajomość przepisów z zakresu: finansów publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawa oświatowego, prawa pracy, Karty Nauczyciela, finansowania zadań oświatowych, rachunkowości i sprawozdawczości jednostek budżetowych, zamówień publicznych, działalności samorządów gminnych oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w zakresie merytorycznych zadań wymaganych na stanowisku
  • predyspozycje osobowościowe: wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność zbierania i weryfikacji danych, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista, dobra znajomość  obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • prawo jazdy kat. B

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:

  • kierowanie, planowanie, koordynowanie oraz kontrola realizacji statutowych zadań Centrum,
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacji zadań własnych jednostki oraz zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej i prawnej jednostek obsługiwanych, tworzenie organizacyjnych i materialno-technicznych warunków działalności jednostki celem realizacji jej zadań,
  • zatwierdzanie projektów planów wydatkowania środków przeznaczony na działalność Centrum, związanych z realizacją zadań,
  • zatwierdzanie projektów  planów  wydatkowania  środków  przeznaczonych  na utrzymanie i rozwój infrastruktury jednostki, w tym na wynagrodzenia pracowników, środków na inwestycje oraz utrzymanie obiektu i jego wyposażenie,
  • decydowanie o zgodnymi z zatwierdzonymi planami i decyzjami wydatkowaniu środków finansowych,
  • zapewnienie skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej w Centrum,
  • organizowanie i prowadzenie zadań związanych ze wspólną obsług finansowo- księgowa i prawną jednostek
  • podejmowanie innych  czynności  prawnych  i  faktycznych  związanych z funkcjonowaniem Centrum, w zakresie wykonywania jego zadań ustawowych i statutowych,
  • ustalanie, w formie zarządzeń wewnętrznych, struktury organizacyjnej ,Centrum i zasad organizacji pracy, regulaminu wynagradzania, regulaminu pracy, itp.,
  • wykonywanie zadań zwierzchnika służbowego oraz czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Centrum,
  • współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie zadań realizowanych przez Centrum
  • reprezentowanie jednostki na zewnątrz.

4. Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Rutkach-Kossakach, ul. 11 Listopada 5 w wymiarze pełnego etatu z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych,
  • stanowisko decyzyjne i związane z odpowiedzialnością,
  • praca związana jest z obsługą monitorów ekranowych co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • praca w podstawowym systemie czasu pracy,
  • wyjazdy służbowe na delegacje – szkolenia;
  • drzwi odpowiedniej szerokości oraz podjazd przystosowany dla osób niepełnosprawnych, natomiast w budynku urzędu brak jest windy (wejście po stopniach) oraz odpowiednio dostosowanej toalety.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys – CV;
  • kserokopie świadectw pracy;
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  • oryginał kwestionariusza osobowego;
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu   z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku konkursu na stanowisko urzędnicze, gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wyniósł poniżej 6% i kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych,
  • ewentualnie posiadane referencje,
  • list motywacyjny i szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą:
    ,,Oświadczam , iż na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych  osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu  ”

7. Wymagane dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Rutki (pokój nr 108) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki, - z dopiskiem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze ,,Kierownik Centrum Usług Wspólnych w Rutkach-Kossakach” w terminie do dnia 04.08.2023 r. do godz. 1400.

(UWAGA: w przypadku przesyłki listowej liczy się data wpływu do tut. Urzędu).

8. Informacje dodatkowe:

  • oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub nie będące odpowiedzią na ogłoszony nabór, nie będą uwzględniane w prowadzonym postępowaniu; oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;
  • kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o selekcji końcowej;
  • wszelkie dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem;
  • dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
  • dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi, będą odsyłane lub mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych,
  • informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – https://bip-ugrutki.wrotapodlasia.pl (w zakładce -nabór na wolne stanowiska) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Rutki,
  • zastrzega się prawo zakończenia otwartego naboru, bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w dowolnym czasie bez podania przyczyny.

 

Kontakt w sprawie rekrutacji – Agnieszka Bazydło - Sekretarz, tel. (86) 2763173.

 

Metryczka

Udostępniający: Gmina Rutki

Wytwarzający/odpowiadający: Iwona Chojnowska

Data wytworzenia: 2023-07-25

Wprowadzający: Paweł Szeligowski

Data modyfikacji: 2023-08-07

Opublikował: Paweł Szeligowski

Data publikacji: 2023-07-25