Informacja Gminnej Komisji Wyborczej w Rutkach powołanej w celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego o składzie, siedzibie i dyżurach
INFORMACJA
Gminnej Komisji Wyborczej w Rutkach
powołanej w celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego
zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
o składzie, siedzibie i dyżurach
1. W skład Gminnej Komisji Wyborczej w Rutkach wchodzą:
Lp. |
Imię i nazwisko |
Funkcja |
1. |
Karol Modzelewski |
Przewodniczący Komisji |
2. |
Ewa Chojnowska |
Zastępca Przewodniczącego Komisji |
3. |
Klaudia Prusaczyk |
Członek Komisji |
4. |
Katarzyna Stypułkowska |
Członek Komisji |
5. |
Teresa Celina Szymańska |
Członek Komisji |
6. |
Amanda Truskolawska-Jabłońska |
Członek Komisji |
7. |
Anna Trypuć |
Członek Komisji |
8. |
Witold Włostowski |
Członek Komisji |
9. |
Irena Żukowska |
Członek Komisji |
2. Siedziba Gminnej Komisji Wyborczej w Rutkach mieści się:
w Urzędzie Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7 pokój nr 104 (parter), 18-312 Rutki-Kossaki, tel. 862763162.
3. Dyżury dla przyjmowania dodatkowych zgłoszeń list kandydatów na radnego w okręgu wyborczym nr 13 Komisja będzie pełnić w następujących terminach:
6 marca -11 marca 2024 r w godz. 10:00 – 14:00.
4. Dyżury dla przyjmowania zgłoszeń kandydatów na wójta Komisja będzie pełnić w następujących terminach:
5 marca -11 marca 2024 r w godz. 10:00 – 14:00.,
12 marca-14 marca 2024 r. w godz. 10:00 – 16:00 telefonicznie pod numerem telefonu: 862763162.
Przewodniczący
Gminnej Komisji Wyborczej w Rutkach
Karol Modzelewski
Metryczka